[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.5.3″ _module_preset=”default” min_height=”527.8px” custom_padding=”||2px|||”][et_pb_row _builder_version=”4.5.3″ _module_preset=”default” custom_margin=”-44px|auto||auto||”][et_pb_column _builder_version=”4.5.3″ _module_preset=”default” type=”4_4″][et_pb_image src=”https://healthpolicy.se/wp-content/uploads/2021/11/Skärmavbild-2021-11-10-kl.-11.03.19.png” _builder_version=”4.5.3″ _module_preset=”default” title_text=”Skärmavbild 2021-11-10 kl. 11.03.19″ hover_enabled=”0″][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version=”4.5.3″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″]
Patientprisets syfte är att lyfta patienter och närståendes upplevelser om bra vård och tankar om delaktighet, nöjdhet, uppföljning och digitalisering. Vi vill samtidigt uppmärksamma vårdgivare som har arbetat personcentrerat och använt nya eller oväntade arbetssätt som har underlättat för patienter eller närstående.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]